Friday 21 October 2011

My SeT bOwLiNg


bola nie kalau warna pink hitam mesti lagi cantik kan... huhuhu:)


kasut nie pown kalau warna pink hitam mesti cantik sangat2...


Setelah lama menginginkan 1 set bowling... Akhir nye dapat juga membeli nye dengan hasil duit tambungan ku sendiri ... Apa yang aku inginkan mesti akan dapat jua akhirnye... Walaupun dapat beli 1 set bowling ada juga rasa yang tidak memuaskan hati ku ini sebab aku nak bola warna pink hitam tapi xdak... kasut pown kalau boleh nak pink hitam juga, tpi xdak juga.... huhhhhhhhh sedih nye rasa bila xdapat apa yang aku inginkan... tapi xpa lah... janji aku dah dapat apa yang aku nak, 2 yang penting... 1 hari nanti aku akan pastikan, yang aku boleh dapatkan bola dan kasut warna pink hitam... usaha itu adalah tangga kejayaan... cayokkkk... cayokkk... hehehehehehehehehehe:)


-ikhlasdarihatiyangsuci-

No comments:

Post a Comment